دانلود مقاله تفکر استراتژیک شرکت ک.ال. ام (KLM inc ) تفکر استراتژیک را با عبارت تلفیق فعالیتهایی که در کنار هم برای بازار ارزش و برای سازمان مزیت رقابتی میآفریند تعریف میکند.
تماشای جزئیات بیشترگیلان تایپ با همکاری تایپیست ها و مترجمان با تجربه سعی در این دارد که بهترین و با کیفیت ترین کار را برای کسانی که به ما اعتماد کرده اند در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده و اعتماد بیشتری را کسب نماید. انجام کلیه خدمات تایپ و ترجمه با کمترین قیمت و در کمترین زمان ! متون خود را جهت تایپ و یا ترجمه از طریق ایمیل یا تلگرام ما که در منوی ارسال سفارش می باشد ارسال کنید.
! شروع کنتمامی طراحی ما استاندارد بوده و با بهترین کیفیت عرضه میشود
ارسال سریع سفارشات شما کمتر از یک هفته
شما میتوانید بعد از سفارش خود تغییراتی در طرح خود ایجاد کنید
تمامی محصولات ما تمام عشق ساخته شده اند
دانلود مقاله تفکر استراتژیک
شرکت ک.ال. ام (KLM inc ) تفکر استراتژیک را با عبارت تلفیق فعالیتهایی که در کنار هم برای بازار ارزش و برای سازمان مزیت رقابتی میآفریند تعریف میکند. گری هامل (G.Hamel ) آن را با عبارت معماری هنرمندانه استراتژی بر مبنای خلاقیت، کشف و فهم ناپیوستگی های کسب و کار معرفی میکند. هر یک از این تعاریف برخی از خصوصیات ماهوی، ویژگیها و کارکردهای تفکر استراتژیک را ارائه میکنند، بدون اینکه قادر باشند تمامی ابعاد این رویکرد عمیق و کم شناخته را متصور سازند. باید پذیرفت تفکر استراتژیک اینگونه است، رویکردی با همه سایه – روشنهایش.
3. تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک
مشتریان توانست حتی با قیمت تقریباً دو برابر، سهم خود از مشتریان راه آهن دولتی را به دست آورد. امروز تعداد واگنهای شرکت سیمرغ به سه برابر رسیده است و در مسیر توسعه کسب و کار خود حرکت میکند. شرکت سیمرغ با شناخت نیاز مشتری و پاسخگویی به آن توانست تا برای آنان ارزش و برای خود مزیت رقابتی بیافریند.
این منطق ساده، اساس فلسفه تفکر استراتژیک را بیان میکند.
شاید در بدو امر ارائه خدمات بیشتر در مقابل قیمت بالاتر امر سادهای به نظر برسد ولی اگر سیمرغ هزینه (و قیمت) را برای خدماتی افزایش داده بود که مشتری مایل به پرداخت برای آنها نبود نتیجه کاملاً برعکس میشد و هیچ موفقیتی در کار نبود. خلق ارزش برای مشتری مستلزم افزایش مطلوبیت بیش از هزینه مرتبط است و لازمه این امر شناخت عمیق مطلوبیت از دید مشتری است.
شناخت مطلوبیتهای مشتری، مستلزم بصیرت نسبت به کسب و کار است و این امری است که از روشهای معمول تحلیلی حاصل نمیشود. یان ویلسون (i.wilson ) در مقاله خود مینویسد: "استراتژیهای نوآورانه از تحلیلهای شسته رُفته و محاسبات عددی بیرون نمیآید، بلکه از بصیرت و شهودهای جدید حاصل میگردد". این بصیرت کمک میکند تا انسان عوامل ارزش آفرین در کسب و کار را به درستی تشخیص دهد و بداند چه چیز در عمل جواب میدهد و چه چیز نمیدهد. در رویکرد تفکر استراتژیک این بصیرت الگوی ذهنی مدیران را شکل داده و از این طریق سازمان را در راستای چشم انداز به حرکت در میآورد. بصیرت از تعامل با بازار حاصل میشود و مکانیسم آن چرخهای است که میتوان آن را چرخه شکل گیری تفکر استراتژیک دانست (نمودار 1-3).
دنباله مقاله در ادامه مطلب ....
سلام
لطفا فایل مقاله را برای بنده ارسال نمایید.
با تشکر
مقاله را می خوام
salam . zemne arze tashakor az saite khoobetun . lotfan file word va nemudarhaye in maghale ra baraye man niz mail konid
shagha_mah@yahoo.com
ba salam .mamnoon misham ag file morede nazar ro b bande mail konid
mahlasarmadi@yahoo.com
. آیا شما برای ایجاد پروژه جدید با ما آماده هستید ؟ خیلی خوب . از طریق ایمیل و شماره تماس با ما درمیان بگذارید
ما در اسر وقت به سفارش شما رسیدگی میکنیم
123-456-6789